followers

Saturday 29 December 2012

Bahaya Tidur Dalam Keadaan Lampu Menyala


hai.. alang2 ta tdo ag .. rehat kejap dpd mngadap tulisan2 kat buku neh , beter aku updates entri baru.. memandang kan aku ade terbace satu post neh kat fb ,, dimana ' Bahaya Tidur Dalam Keadaan Lampu Menyala' .. pas share kat wall aku, then share kat blog lak.. bagi aku, tajuk neh agak menarik ler .. huhuhu... sbb, tabiat aku, kalo tdo sorg2 , mmg bukak lmpu .. sbb aku neh jenis penakot sikit.. ta paham jugak,, tkotkan ape kan... 


Baru2 neh rumate akuh sume balik ke kg halaman masing2.. and aku jep ta balek, so, kat bilik mmg sorg2 ler .. and jenis aku,, malas na tdo bilik org , ntah ler knpe.. ade ler sbb2 nyer kan.. selama rumate aku ta balek, mmg lmpu tuh sampai ke pagi terbukak.. tape , bil bukan aku yg baya .. tiap2 sem baya duit hostel kan.. oke la tuu .. 

so kat sni na share ler ,, yg bahayanya tido dlm keadaan lampu menyala ...
so, bace la ape yg dituliskan kat pic bawa tuu ...


Photo: Dari Abu Salim ra, Nabi SAW bersabda;

"KALAU KAMU TIDUR, JANGAN DIBIARKAN LAMPU MENYALA DALAM RUMAHMU"...

Peringatan Untuk Kita Semua... "BAHAYA TIDUR DALAM KEADAAN LAMPU MENYALA"... Sharing Is Caring!!!
 
Sharing is Caring ...
kalo maklumat neh ta clear ,, ce la search ,, :)
time tgh updates blog neh sambil gayut dgn si dia ... :)
lebiuuuu ...
sampai sini jep .. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

oppss!!! jgn lupa komen kat bawa nih taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Old Pink Turtle