followers

Tuesday 24 January 2012

:: malang ::


salam,,
pd 19hb bulan nie,, bermacam dugaan aku terima,, tp yg best nyer ritu,, ialah hari last exam, n nak balik kg,, pas suda jek exam, pack2 barang n kluar dr u,, gpun akuh ada plan dgn membe aku nak teman dye g low yat,, teman dye beli fon baru,,, dalam keasyikan meng survey harga  i fon 4s,, ta sedar yg aku da lewat,, mmndangkan tiket akuh pukul 6,,, mmg kalut r g carik jln kuar dr low yat , n kalut  tgu lrt,, mmg penat r,, tp,, terlambat jugak akhirnye,, bus da jalan,, mak aii,, sedihnyer,, bazir duet jek,, hurm,, terpksa r beli tiket bawu,,, dgn harga RM45 ke Sg Petani, pukul 11mlm,,mmg jenuh r nak tggu,, huhuuu~~ mmg keje giler r,,, nasib baik la ada ,membe yg prihatin na teman aku,, Pika, Fara, Adah, Idham, Syafiq,, tp diaorg boley teman kejap jek,, sbb diaorg pun na balik,,hurm,, disebabkan kepenatan yg teramat sgt,, aku da terlelap sat kat situ,, Then,, aku sampai di Sg Petani pukul 4pg,, n akuh balik Sik dgn akak aku,,

Astuh,, rini plak,, pasal bus jugak,, hurm,, akuh beli tiket pd 20hb,, disebabkan da full utk 24hb,, so,, aku kene naik bus tambahan/bus  persiaran,, huhuu,, ok,, fine,harga pun ok,, tp,,, td,, mmg aku agak bengang ckit la,, cam biasa akuh ditemani oleh akak akuh n tunang dya,, hurm,, bus tu sepatutnye jalan pukul 10 setengah pg,,,tp dtang lewat,,  td bermacam alasan dye bg,, bile tnye,, ckap bus kat Juru la,, bus tgah buh minyak la,, mak aiii,,, ish,,, tgu punya tgu,, dalam pukul 12.45pg baru sampai,, mmg agak bengang la di ctu,, giler,, lama doe,, aku da fade up td,,tp sabar jek la,,, knape la ta efficient r,, huhuu,, pasni,, pape hal nak balik kg,, time ape2 perayaan n na balik,, akuh na beli tiket awal,, kalo boley,, sebulan awl,, amekaw!!
astuh,, yg penting aku ta nak naek bus persiaran da,,, menjengkelkan,, geram ahh!!

huhuuu,,, aku kene tido awl nie,, esuk ada PALAPES,, huhuu,, kene bgun awl,, ade pt pagi,, hurm,, abeslaa akuh besuk,, hmm,, da la kaki malas jog,, mm,, esuk terime r pdahnyer,,,



Sampai cni jek la bebelan akuh,, huhuu
:: sarakassim ::

No comments:

Post a Comment

oppss!!! jgn lupa komen kat bawa nih taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Old Pink Turtle