followers

Monday 20 May 2013

Cross Country Inter-company


          So, hari ni, hari last 19 Mei 2013 bersamaan dgn hari Ahad .. berlangsungnya acara merentas desa bg tiap2 company untuk merebut gelaran company diraja … aku company Delta … kaler hijau.. jugak bertanding.. and aku salah sorg peserta ladies bg intake aku… so, mcm biasa .. nervous giler .. sbbnya aku ta de persiapan .. aku tatau yg akuh terlibat sama… 

          So, cerita nya mcm ni.. pda hari Sabtu , aku trun training tuk fetik dan UKA .. Alhamdulillah .. msa utk 2.4km tuh aku catat msa 13.20min… tghari tuh aku fetik .. so, tape laa,, ptg tuh pulak akuh g RTM … as an audience for Bicara Kampus .. and isu yg dibincangkan adalah Rasuah… dan panel die terdapat sorg wakil dpd MPP UPNM. Then, kami balik dlm pkul 11 lebey .. mmg tade sape yg infom .. and mungkin salah aku sbbb akuh ta tnya .. huhuhuuu 

          So, pg Ahad tuh .. mcm biasa trun .. then, Yusnia gtau akuh yg akuh tersenarai untuk acara cross country .. ohmaiiii …. Dah la tgh ta ok an .. just takot collapse.. dah tade org na ganti .. maseng2 tanak and ta trun training. So, just berserah je laa.. 

          Sampai garis permulaan, semangt tuh ada dah .. tp little bit nervous. Starting die Alhamdulillah okey .. tp pas pada MP .. pergh .. perut neh da mnyucuk2 dah … tp akuh push jugak .. dah mcm na pitam dah haa… so, tanak collapse .. tanak point company ditolak.. aku jalan slow2… kalo bole lari aku lari .. mmg lemah giler .. jalan2 pun, Alhamdulillah lepas jugak checkpoint 1,2, dan 3… sampai checkpoint 3.. tqah , mili, adah.. sume support akuh .. tqah follow akuh sampai ke garisan penamat. Then sampai laaa… yg penting ta collapse.. tu jer.. 

          Then, da abes semua .. adanya majlis penutupan sukan intercompany .. pengumuman pemenang keseluruhan bg semua acara.. Johan dimenangi oleh Charli, naib johan Bravo, third Alpha .. and last is Delta.

>>sarakassim<<

No comments:

Post a Comment

oppss!!! jgn lupa komen kat bawa nih taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Old Pink Turtle