followers

Friday 22 February 2013

New Sem !!!


Salam,, kpda yg ta kenal aku ag .. aku student UPNM (Universiti Pertahanan Nasional Malaysia).. Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Sumber Manusia Pertahanan .. so, aku skrang da masuk tahun 2 .. skrang semester 4 .. tggl lg 2 sem aku da abes la bljar kat sini .. hope tadak la na kena repeat paper ker apa  ker … Alhamdulillah , pointer tu .. bole la .. nak dpt 1st class .. hope2 dapat la ea .. Amin .. pray for my friends also !!! kena struggle lebih sikit laa… kpada ‘awk’ .. Gud Luck ea ..

Bila da masuk sem baru neh .. mcm2 hal na kena urus .. daftar kursus .. amek result … ulang alik jumpak PA .. nak dpt kan pengesahan  kursus .. and mcm2 lg la kan … da la baru balik annual kem kan … so, penat laa … and masuk sem baru neh jugak … asyik pk .. bila la PT nak masuk kan ,, huihuihui … azam aku sem neh na jimat2 duit PT tuh .. mcm2 na kena settle kan … hope elaun Palapes cepat masuk .. so, dpt settle duit palapes tuh siap2… baucer buku 26/2 neh dpt .. ta sabar na borong !!!! hahahha … na beli satu novel terbaru abg Ram !!! J

Untuk setakat neh … jadual akuh sem neh .. Alhamdulillah lahh .. sama dgn rumate2 aku .. so sng la .. nak discuss ker .. ape ker kan ..to Aidil .. awk taya la sedey2 … sbb kelas ta sama ,,, yg penting belajar rajen2 k .. hope sem neh ta mcm sem lepas … bnyk sgt msalah yg jd sem lepas .. so, tanak jd cam sem lepas … yg penting !!! nak cepat2 abeskan sem neh .. then, LI plak .. wehuuuu!!! Ta sabar seyhhh … ta paya trun training … tp …… cam pelik laa .. kalo dak2 pengurusan ta trun training ,, tggl bpa kerat je laa nnt .. hehehhee J

So ,lastly … kita2 suma … kawan2 aku … Pika, Shim, Tim, Anis, Achik, Wani, kawan2 aku kat UPNM … Dyna, Mili, Fara, Adah, Tqah, Zarith , Lynn… dan ramai lg .. also to my sweetheart … suma laaahh .. .. do de best and neva give up !!! Allah’s always wit us !!!  GOOD LUCK !!!


>>sarakassim<<

No comments:

Post a Comment

oppss!!! jgn lupa komen kat bawa nih taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Old Pink Turtle