followers

Sunday 18 March 2012

:: Overnite wif frends :

Salam,,,
xcely,, rini aku nak cite cket ape yg aku n kawan2 aku da buat time overnite ritu,, da 2 3 hari da,,cume baru nak update rini,,, xcely,,kami kuar hari Jumaat ptg pd 9hb baru2 nih,,heheee :)
hurmm,, kalau ikut perancgan membe aku yg kat Uitm Machang tuh n Upsi nak join gak,, tp masing2 ada hal,, so,, tgal pika jek la yg free,,, hurmm,, kami kuar ritu,, juz 5 orang saje,, 2 guys n 3 ladies include me,,, na taw ta sape ?? yg 2 org lelaki tuh Mustaqin n Hazim,,, den,, pika n rumate akuh adah,, rumate aku yg lain iaitu mili n dyna,,balik kg,, best kan,, untung laaaaa,,, so, 1st kami pegi Mid laa,,, jalan2,, g mkn,, astuh tgok wayang citer 'cinta si kura2' woww!! citer tuh mmg kelakor giler kot,,, dibintangi oleh Tiz zaqyah n aeril Zafril.. mnakala,,suare kura2 jantan milik Tiz plak suara latar Zizan,,, heheheee :) na taw kura2 Tiz nama ape,,, hehe Niko,,, cute jek,, den, pasangan bg kura2 Nico,, adlah Mira,,hehe,,suara latar dye Fafau,, n ada lagi kura2 tua,,yg suara latar dye usop wilca,,, hurmmm,,


den,, pastuh,, da jln2,,shopping per,,, kami pegi KLCC,, jln2 sambil bergambar,,, permandangan malam cantik sgt,, nak tgok ta,,, jap na upload,,,

 ni la mus

nih aku,,,

ni jek gambaq yg aku simpan,,, huhuhu,, then,,kami jalan2 g Bukit Bintang,, Pavilion,, n etc,,, hahahaaa,, :)
astuh kitaowg juz lepak2 kat BB je,,, 

Kami lepak2 kat kfc,,, huhuhuu~~ sampai tertido,,  da tu ciap ada laki tuh gduh2 disebabkan ape tataw laa,, da tuh ada sowg pompuan tuh duk leraikan ann,, ntah laaaa,,,, mmm,,
dah tuh kami lepak2,,tgok2 orng nyanyi,, huhu,, hepy jugak la,, boley hilangkan stress,, hurm,, disamping melayan karenah Twisties Crunch a.k.a Cross... xcely,, mlm overnite tuh hepy jek dsbbkan dye yg ta abeh2 duk wat lawak bodoh, opps silap,,bukan la,,tp buat loyar buruk,,, and panggilan Cross start digunakan time tuh r,, tp ceritanya dirasiakan,,hahahah :D
 huhu,, agak bnyak la aku snap gambar kan,, time outing,,hehe,,,

 aku n pika :))

 adah, aku n pikaa :P

 nih mus,,, diapit?? huhuuu

 kat kfc,, borink tataw na wakpe,, 

 kat mid,, nih la Twisties crunch a.k.a Cross

hehe :P peace!!

nih ar,, gmbar yg aku dpt upload.. hurm,, stkat nih jek la yg mmpu aku taip,, da ngantuk sgt dah nih,,, hurm,,,
k,,bai2,,
:: sarakassim ::

2 comments:

oppss!!! jgn lupa komen kat bawa nih taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Old Pink Turtle